Ediţiile online ale ziarelor franceze de astăzi ne informează despre faptul că grupul de publicitate francez Publicis a încheiat fuziunea cu cel american Omnicom, despre faptul că rambursarea banilor pentru ochelarii de vedere va fi limitată la 450 de euro in 2015 şi despre faptul că opoziţia thailandeză a ieşit în stradă.

Ziarul francez online Le Monde (www.lemonde.fr) ne informează despre fuziunea dintre firma de publicitate franceză Publicis şi cea americană Omnicon. Cele două grupuri de publicitate au anunţat joi, 8 mai a.c., că „au reziliat fuziunea lor de la egal la egal, avînd în vedere dificultăţile de a încheia tranzacţia într-un termen rezonabil”. Aceasta fuziune, anunţată în iulie 2013, a ocupat numărul 1 la nivel mondial în publicitate.

Ediţia online a ziarului francez Le Figaro (www.lefigaro.fr) ne informează despre faptul că rambursarea banilor pentru ochelari va fi unic limitată la 450 de euro începînd din 2015. Pentru a limita creșterea prețurilor și a cheltuielilor în acest sector, guvernul a decis să abordeze managementul comun plafonarea sumei restituirii lor.

Ziarul francez online Liberation (www.liberation.fr) ne informează despre faptul că la două zile după demiterea primului-ministru, protestatarii thailandezi intenționează să „ia puterea și de a stabili un guvern al poporului”.Fostul vicepriministru thailandez a declarat că „Noi cerem oamenilor să