Astazi, incepand cu ora 13.00, jurnalistul Radu Moraru a sustinut, in Aula Magna a Universitatii „Petre Andrei”(UPA) din Iasi, conferinta „Revolutia  multimedia”. Cu acest prilej, jurnalistul a lansat proiectul televiziunii „Nasul TV”. Radu Moraru a punctat faptul ca presa din Romania traieste cea mai neagra perioada. „Industria televiziunilor din Romania este dezvoltata la un nivel occidental, de multe ori peste ceea ce fac americanii sau europenii, insa depind politic din cauza lipsei banilor”, a declarat jurnalistul.  El a explicat ca televiziunile nu pot supravietui din publicitate deoarece agentiile de publicitate si marile branduri sunt subordonate politic.

„Nasul” isi cauta asociati

Realizatorul celui mai longeviv talkshow din Romania si-a prezentat si proiectul „Nasul, prieteni de pretutideni si asociati SA”. Prin acesta, Radu Moraru scoate spre vanzare 20% din pachetul de actiuni al televiziunii Nasul TV. Cu toate acestea, el ramane actionarul principal, detinad peste 51% din actiuni. „Doresc ca aceasta societate sa fie finantata din bani curati, din banii munciti cinstit de catre fanii emisiunii si sa nu fim nevoiti sa depindem de agentiile de publicitate sau de vreun partid politic”, a explicat Radu Moraru. Postul de televiziune Nasul TV va aparea la inceputul lunii februarie.

Madalina Maria Birzu