(BURSE, 16.00) “CUZA” – ECONOMIE – BURSE/ Studentii de laconomie pot cistiga burse in valoare de 3000 de euro oferite de fundatia General Electric.
 
(CUZANET, Iasi, 24 februarie) Studentii din anul al II-lea  de la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor (FEAA) a Universitatii “Alexandru Ioan Cuza” din Iasi care studiaza  la specializarile economice, tehnice, inginerie si management pot opta pentru burse oferite de General Electric Foundation. Cei interesati pentru a participa la acest program trebuie sa trimita un formular completat online pe www.scolarshipandmore.org, un eseu de 1000 de cuvinte, un CV, doua scrisori de recomandare si foaia matricola, toate in limba engleza, pana la data de 4 martie 2011, data postei. “La acest program au prioritate studentii cu rezultate academice deosebite si activitati extrascolare de voluntariat si munca in folosul comunitatii. Bursele au rolul de a sprijin material pentru dezvoltarea spiritului de leadership si al pontentialului studentilor castigatori”, a declarat Cristina Ionescu, una din caastigatoarele de anul trecut si promotor al acestui proram.

Studentii participanti vor trece intai printr-o selectie de dosare, apoi daca au trecut de aceasta etapa, vor fi chemati pentru interviu la Bucuresti, iar in urma acestui interviu vor fi selectati castigatorii. Bursa este de 3000 euro, esalonata pe doi ani (in cazul studentilor de la FEAA 1500 euro in anul 3 si inca 1500 in primul an de master), un seminar de leadership de trei zile la Budapesta, posibilitatea de a avea un Shadowing Day cu directorul de la General Electric Romania si activitati de voluntariat.

Alaturi de studentii de la FEAA, mai sunt eligibili si studenti de la Universitatea Babes-Bolyai, Cluj, Universitatea Romano-Americana din Bucuresti, Universitatea Politehnica Timisoara si de la Universitatea Politehnica Bucuresti. Anul trecut, in Romania au fost acordate zece astfel de burse, programul aflandu-se la a IV-a editie. Programul de burse este administrat in numele General Electric Foundation de catre Institutul International pentru Educatie (IIE)./ Iustina Ambrono, Cristina Babii