Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare (PRIME) Iasi, din cadrul Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice a Universitatii “Alexandru Ioan Cuza” (UAIC), organizeaza pina pe 15 noiembrie un Festival Concurs de Strategie Publicitara si Relatii Publice (teamADventure). Tema este: “Fata in fata cu PR-ul si publicitatea”. Studentii se pot inscrie in competitia ce isi propune sa creeze un cadru de colaborare intre studenti si agenti economici, reprezentati de firmele Exonia, Icar Tours si Educativa.“Pot participa studenti sau masteranzi de la orice specializare care se bazeaza pe comunicare si relatii publice, pentru ca ei pot fi mai in masura sa rezolve niste strategii mult mai elaborate si mult mai detaliate decat ale altor studenti de la alte specializari. Ceea ce trebuie ei sa faca, este sa-si formeze o echipa de cate patru membri si sa realizeze un studiu de caz, cu ajutorul unui ghid de proiect, care sa-i ajute sa lucreze etapizat. Beneficiile sunt destul de motivante, studentii castigatori urmand sa primeasca din partea clientilor o suma de 800 RON, iar din partea juriului care analizeaza si desemneaza castigatorii, premii constand in carti si reviste”, a declarat Alexandra Alexandru, coordonatorul proiectului teamADventure si totodata, responsabilul de promovarea media din cadrul organizatiei PRIME Iasi. Doritorii trebuie sa completeze un formular de pe site-ul PRIME Iasi, www.primeiasi.wordpress.com, incepand cu sambata, 22 octombrie a.c., ora 08.00 si pana duminica, 23 octombrie a.c., ora 20.00.

Roxana Hraniciuc