Astazi, 15 noiembrie, in Aula Magna „Mihai Eminescu”  de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) din Iasi a avut loc gala „Team ADventure”, un concurs de strategie Publicitara si Relatii Publice aflat la editia a IV-a. Concursul a fost organizat de Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare (PRIME), filiala Iasi, de la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul UAIC.

Cele noua echipe participante, Kubio, Stone Creativity, X-press, Add Hoc, PRobies, Flashteam, GAID, Creative Bulb si Public Art si-au prezentat studiile de caz pregatite timp de trei saptamani, in fata juriului alcatuit din lect. univ. dr. Stefania Bejan, de la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice a UAIC, Sorin Gradinaru, account manager Respect Media, Alexandru Grigoras, specialist in Comunicare in cadrul Departamentului de Marketing Educational, Evenimente si Imagine Academica a UAIC, Andreea Istrate, manager de productie, Florin Mare, Managing Partner Cardiv Marketing si Liviu Gajora, membru alumni PRIME Iasi.

„Festivalul are o priza foarte mare la publicul tintit, studenti ai specializarilor Comunicare si Relatii Publice, Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii si Marketing si Comunicare in Afaceri, fiind singurul de acest gen din zona Moldovei. Oportunitatile pe care le ofera participantilor sunt mari, iar asta face ca anual sa existe interes fata de el”, a declarat Bogdan Bisca, Presedintele PRIME Iasi.

„Intr-o lume plina de alb – negru, noi incercam sa dam culoare”

Primele trei echipe, Ad hoc, Probies si Flashteam, s-au ocupat de desfasurarea unei campanii de publicitate pentru Grupul Educativa, care sa promoveze studiile in strainatate in universitatile partenere EDMUNDO. Pentru fabrica de ambalaje Exonia, echipele Kubio, Stone Creativity si X-press s-au ocupat de o campanie care sa sporeasca vizibilitatea si accesibilitatea produselor firmei, iar cei din urma au fost Gaid, Creative Bulb si Public Art. Aceste echipe au avut ca scop implementarea unei campanii de repozitionare a agentiei Icar Tours ca „lider pe piata serviciilor de bilete de avion”. „Intr-o lume plina de alb – negru, noi incercam sa dam culoare”, a declarat Andreea Axinte, membru Ad Hoc, in deschiderea prezentarii echipei sale.

Rand pe rand, fiecare echipa a luat cuvantul si, intr-o prezentare Power Point au facut o analiza SWOT, pe baza careia si-au promovat proiectul. Inainte de a incepe, membrii echipelor au lipit afise pe pupitrul aflat in fata juriului, in care au scris o scurta analiza a ofertelor pe care le propun, iar alte echipe au realizat spoturi radio si video prin care si-au promovat produsul.

La eveniment au participat studenti si masteranzi ai UAIC, de la facultatile de Comunicare si Relatii Publice, Comunicare in Afaceri, Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii, cadre didactice de la UAIC, printre care si prodecanul Facultatii de Litere, prof. univ. dr. Dan Stoica sau reprezentanti ai partenerilor.

Pentru Icar Tours, premiul a constat in abonamente British Council si reviste “The institute”. El a fost oferit de Andreea Marc echipei formate din Creative Bulb, formata din Stefana Cozan, Marina Topcian, Alexandra Cojocaru si Teodora Neagu. Din partea Exonia, premiul a fost oferit de presedintele firmei, Tiberiu Stoian. Echipa X – press, alcatuita din Larisa Jitaru, Georgiana Carmen Ciofoaia, Daniela Enascu si Ciprian Anghelus, a fost declarata castigatoare. “De asemenea, echipa Kubio primeste un cadou special, sub forma unor echipamente de la Artis Design, in valoare de 1000 de ron”, a declarat Tiberiu Stoian. De la Educativa, premiul a fost inmanat echipei Flashteam de catre Bogdan Kochecs.

Giorgiana Astefanei

Adriana Danila

Claudia-Mirela Danalia

Adelina Fulga