Prime Iași organizează în perioada 13 octombrie – 19 noiembrie proiectul Team Adventure – Festival Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice. În cadrul proiectului, studenții și masteranzii de la Comunicare și Relații Publice, Jurnalism, Marketing și Comunicare în Afaceri pot discuta cu specialiștii din domeniu și pot propune campanii publicitare ce vor supuse unui concurs și premiate cu 900 RON.

„În calitate de coordonator al proiectului îmi doresc ca participanții pe cele trei studii de caz să aibă parte de o experiență unică, din care să învețe lucruri noi și să aibă doar de cîștigat. Sper ca aceștia să profite de tot ceea ce le punem noi la dispoziției, și aici mă refer la mentorii alături de care ei vor lucra: Ciprian Ionescu, Irina Theodoru și Răzvan Alupoaie, precum și la cei trei speakeri foarte bine pregătiți pe care îi vom aduce. Din propria experiență spun că poveștile profesioniștilor din domeniu sunt cele care îmi oferă cele mai multe învățăminte și care mă determină să devin și mai interesată de lumea Publicității. Ceea ce vreau eu de la ediția de anul acesta este să le ofer studenților senzația că se află într-o agenție de publicitate și că lucrează la prima lor strategie, cea care va deschide șirul către multe altele”, a declarat Mădălina Moisă, coordonator Team Adventure și președinte Prime Iași.

Team Adventure se află la cea de-a VIII-a ediție și este susținut de trei firme partenere: American Adventure, Conac Polizu și ThinkNON. Tema ediției de anul acesta este IDEA (Innovation, Difference, Engagement, Advertising) și însumează conceptele cheie pentru domeniul publicității, în viziunea organizatorilor. Proiectul este împărțit în trei etape: lansarea, care a avut loc pe 13 octombrie, la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC), și în cadrul căreia s-a deschis apelul pentru înscrieri, conferința, ce se va desfășura pe 9 noiembrie, tot la UAIC, și la care vor fi aduși specialiști din publicitate, și gala, pe 19 noiembrie, organizată de asemenea la UAIC.

de Andreea ANTON