Filmul „Din nou îndrăgostită” („Love Again”), realizat în 2023 de James C. Strouse, pe melodii de Celine Dion, prezintă o poveste de dragoste specială dintre un jurnalist ce și-a pierdut speranța în iubire și o ilustratoare de cărți pentru copii care suferă după moartea partenerului. Pelicula îi are în rolurile principale pe Priyanka Chopra-Jonas (Mira Ray) și pe Sam Heughan (Rob Burns) și este un remake după filmul german „SMS für Dich” din 2016, bazat pe romanul semnat de Sofie Cramer.

După pierderea subită a celui ce urma să-i fie soț, Mira Ray se izolează de familie, iar după o perioadă revine în New York pentru a-și continua cariera ca ilustratoare. În același timp, din dorința de a-l simți din nou alături pe John (Arinzé Kene), Mira începe să-i scrie mesaje pe vechiul său număr de telefon. Aceasta era pentru ea o metodă de terapie, căci „îi povestea” lui John totul despre lupta sa interioară în lipsa lui, impresiile sale despre viață și detalii de zi cu zi. Dezvăluirile Mirei nu au rămas necitite, ci au ajuns la noul proprietar al acelui număr de telefon, jurnalistul Rob Burns. Inițial suspectînd-o pe Lisa (Lydia West), o colegă de serviciu, că îi scria mesaje și încerca subtil să-l cucerească, Rob ajunge să se îndrăgostească de Mira, deși nu o văzuse niciodată. Curiozitatea sa crește și își dorește să o cunoască.

Tipic comediilor romantice, cei doi se întîlnesc din „pură întîmplare”, după ce Rob află despre piesa de teatru preferată a Mirei și merge să o vizioneze zilnic pînă cînd o întîlnește și pe ea acolo. Cei doi formează o legătură, Mira fiind cea care-l ajută la rîndul său pe Rob să vadă viața și iubirea într-o lumină pozitivă, dar greșeala sa este că nu-i dezvăluie acesteia că el este, de fapt, destinatarul confesiunilor ei.

Remarcantă este prezența cîntăreței Celine Dion în peliculă, care acționează ca un personaj de legătură dintre Mira și Rob. Menținînd o atmosferă comică, Rob merge să o intervieveze pe Celine, iar întreaga experiență ajunge să creeze o prietenie între cei doi, cu cîntăreața oferindu-i sfaturi jurnalistului în ceea ce privește situația cu Mira. Tot Celine este cea care remediază situația dintre cei doi, împreună cu articolul pe care Rob îl redactează despre Mira, popularizînd astfel publicația la care lucrează.

Filmul se remarcă și prin fundalul muzical ori personajele amuzante și legăturile pline de însemnătate dintre ele, precum Mira și John, ori Mira și Suzy (Sofia Barclay), sora ei, Rob și colegii săi de redacție, Billy (Russell Tovey) și Lisa, dar și Mira și Rob, bineînțeles.

Elementele cinematografice oferă unicitate peliculei, precum unghiurile din care s-au filmat scenele, lumina, culorile, pînă la detalii precum îmbrăcămintea personajelor. Toate acestea au dat naștere unui film plăcut de vizionat într-o seară relaxantă, alături de prieteni. Am părăsit sala de cinema cu un zîmbet pe buze și în inimă, alături de un sentiment ce-mi spunea că totul e bine doar atunci cînd se termină cu bine.