Aproximativ 50 de persoane au participat joi, 19 noiembrie, începînd cu ora 10.00, în corpul R al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi (UAIC), la gala Team Adventure, în cadrul căreia s-au desemnat cîştigătorii ediţiei de anul acesta a proiectului „Team Adventure – Festival de Strategie Publicitară şi Relaţii Publice”, organizat de către Prime Iaşi.

Cîte trei echipe alcătuite din trei membri au conceput studii de caz pentru trei companii ieşene, American Adventure, Conac Polizu şi ThinkNon, iar cîştigătorii unui premiu de cîte 900 de lei sînt echipele „Blue Concept”, alcătuită din studenţii Diana Pricop, Eliza Chiricescu şi Dragoş Şudeanu, „Dyp”, alcătuită din Beatrice Constantin, Cezara Mălăncuş şi Ovidiu Dănilă şi „ProAd”, din care fac parte Ştefan Stirbat, Cezar Necula şi Ciprian Odobescu.

Cîştigătorii au fost desemnaţi de juriul alcătuit din șase membri, printre care asist. univ. dr. Ioana Grancea, din cadrul Departamentului de Ştiinţe ale Comunicării şi Relaţii Publice UAIC, Rareş Obadă, dr. al Departamentului de Marketing şi Management UAIC, Ştefan Negoiţă, senior copywriter la Bloom Comm sau Raluca Gavrilescu, brand strategy manager la Namogo.

„Aflat la ediţia a VIII-a «Team Adventure» reprezintă un proiect creat cu scopul de a face o legătură strînsă între mediul academic, studenţi şi economie, iar această competiţie constă în efectuarea unor studii de caz pentru cîteva companii ieşene. «Festival de Strategie Publicitară şi Relaţii Publice» a avut în vizor studenţii de la Comunicare şi Relaţii Publice, Marketing şi Comunicare în Afaceri, Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării, iar astăzi, după evaluarea juriului, vor fi premiate cele mai bune soluţii propuse de echipele înscrise”, a declarat Ioana Caunic, membru Prime Iaşi.

Sub îndrumarea unor specialişti, Ciprian Ionescu, fondator al September Media, Irina Theodoru, specialist în comunicare la Ideatico şi Răzvan Alupoaei, marketing manager la Stud Pass, care au oferit sfaturi utile, campaniile alcătuite de cele trei echipe cîştigătoare vor fi folosite de către firmele partenere, American Adventure, Conac Polizu şi ThinkNon în vederea îmbunătăţirii activităţilor.

Prime Iaşi este o organizaţie studenţească fondată în anul 2006 ce are ca scop sprijinirea studenţilor ieşeni de la specializările Comunicare şi Relaţii Publice şi Jurnalism, prin organizarea a diferite evenimente adresate acestora şi crearea unei colaborări cu alte centre universitare ieşene.

de Emanuel GAVRIL