Intre 5 si 7 mai a.c., 80 de studenti de la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social – Politice si de la Departamentul de Jurnaism si Stiintele Comunicarii de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi vor participa la cea de-a VIII – a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare (CNCS), care are ca tema principala PR-ul de Guerilla. Manifestarea este organizata de Asociatia Studentilor de la Relatii Publice si Comunicare Prime din Romania si se va desfasura la Palatul Parlamentului din Bucuresti de-a lungul a trei zile intre orele 10.00 si 18.00.

In primele doua zile, membrii asociatiei si studentii inscrisi care s-au inscris online pe site-ul www.cnscpeweb.ro pana pe 30 aprilie a.c. vor participa la patru conferinte ca  “Misiune de recunoastere: Comunicarea de guerilla”, “Drum si destinatie in PR-ul de Guerilla”, “Campuri de lupta: online si outdoor”, “Punct ochit, punct lovit?”, dar vor avea de analizat si doua studii de caz pe publicitatea companiei RedBull si a IQads.ro – Festivalul ADfel. Cea de-a treia zi va fi dedicata workshop-urilor, la care toti cei participanti la congres vor avea ocazia sa puna in practica tot ceea ce au învatat de-a lungul celor doua zile de conferinte. Astfel, editura Polirom si firmele Coca – Cola si Clear vor deveni, pentru o zi, obiectul de studiu al strategiilor de marketing si al promovarii. “Studentii participanti vor primi un brief pe care vor trebui sa-l rezolve in cel mai convenabila modalitate. La sfarsit vor avea loc discutii pe tema lor, iar cele mai bune prezentari vor primi si premii”, a declarat Cosmin Brinza, coordonator al Departamentulului de Relatii Publice al Prime Iasi.

Conferintele si workshop-urile vor fi sustinute de invitati specialisti in comunicare si relatii publice ca Bogdan Theodor Olteanu, Partner & Managing Director la BORTUN-OLTEANU, Catrinel Burghelea de la agentia IMAGE PR, Simona Simoiu de la  Coca-Cola HBC Romania, Alexandru Israil, proprietar al MarketMinds, Oana Boca, directorul de imagine al editurii Polirom & Cartea Romaneasca, Ioana Hreninciuc, marketer IT la Hostway Corporation, Serban Alexandrescu, vice-presedinte al Romanian Advertising Agencies Association, Ludovic Orban, Ministrul Transporturilor intre 2007 si 2008, Adelina Bortan, specialist PR in cadrul Prima TV si Andreea Timofte, General Manager Motion Vision Communication.

Anul trecut, editia a VII –a a congresului a avut ca tema “PR-ul cultural: editie revizuita si comentata”, la care s-a vorbit despre “Ambasadori culturali dincolo de granite” sau  despre “O privire critica asupra mecenatului corporatist” cu invitati ca Andrei Gaitanaru, consilier comunicare al Ministerului Culturii, Dragos Tudor, director al Directiei de Comunicare al Institutului Cultural Roman (ICR), Anca Nuta, Head of Corporate Sponsorship & Events at UniCredit Tiriac Bank sau Marius Constantinescu, prezentator al Jurnalului Cultural TVR Cultural.

Iustina Ambrono