Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare (PRIME) filiala Iasi de la  Facultatea de Comunicare si Relatii Publice de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iasi (UAIC) organizeaza a sasea editie a proiectului PR Tea de Iasi vineri, 9 decembrie.

Tema acestuia „Cum e sa lucrezi pentru marile branduri romanesti” va fi dezbatuta de catre David Pripas, creative strategist la Agentia de Marketing Online, Strategad si Alexandru Tunaru, copywriter la Agentia web Greenpixel. „Scopul proiectului PR Tea de Iasi este de a crea legaturi intre studentii pasionati de comunicare si PR si oamenii din domeniu. Este un mod de a-i aduce impreuna, de a-i implica in discutii pe teme specifice, de a-si face cunoscute experientele si de a oferi sfaturi si trucuri (in cazul speakerilor), precum si de a afla informatii noi, pune intrebari si lamuri curiozitati (in cazul studentilor)”, a declarat Bogdan Bisca, Presedintele PRIME Iasi.

PR Tea de Iasi se desfasoara in cate doua editii pe an, iar in primavara anului 2011 la cea de-a cincea editie invitatii proiectului au fost Alina Cosoi, General Manager la „Academia Show” si Marian Dorobantu, Promotion Manager la „INNA Management”, impactul fiind „unul manifestat la nivel cognitiv si atitudinal, in sensul ca fiecare editie contribuie la o cunoastere mult mai apropiata de realitate a domeniului de catre studenti prin contact direct cu specialisti, oameni din agentii etc.”, a adaugat presedintele PRIME Iasi.

Evenimentul se desfasoara inafara mediului universitar si anume la Libraria Carturesti, incepand cu ora 19:00, iar o conditie a participantilor este cea de a le adresa vorbitorilor cate doua intrebari.

Giorgiana Astfanei